Меню

Позаду два навчальні карантинні тижні. Вони були новими, важкими і цікавими водночас. Карантин, як зима у грудні, застав усіх нас несподівано. Потрібно було швидко перебудувати навчальний процес на новий, дистанційний формат. Одні подалися у створення тестів, інші у пошук платформ для онлайн навчання, а інші створення власних відео-уроків та пошук вже зроблених колегами нашої країни… Зупинились на платформі ZOOM і за три дні шляхом взаємного навчання подужали основні ази роботи з цією платформою. І вже з понеділка почалась робота в онлайн, життя у два віконечка: комп`ютерне та домашнє. Не все було гладко. Але ж цікаво! Наталя Анатоліївна Паніот досліди з фізики демонстувала і по вайберу, і на запис; Тетяна Миколаївна Долгих відео-уроки з хімії записувала самотужки і ми всі разом раділи за неї кількості переглядів в ютубі. А Валентина Леонідівна Пилипчук разом з дітьми вітали в онлайн однокласницю з днем народження ( таке ніколи не забудеться!) та пробувала проводити уроки; Надія Стефанівна Возняк продовжувала вести уроки та консультації у звичному для неї скайпі і не хотіла йому зраджувати…

Олеся Ярославівна Гудовик та Вікторія Вячеславівна Гаврилюк опанувавши ZOOM- платформу проводили дискусії з історії зі своїми учнями; Сніжана Анатоліївна Пшенична готувала цікаві презентації з зарубіжної літератури та рекомендувала колегам нові методичні інструменти для тестувань; Олена Михайлівна Мєшкова демонструвала хімічні досліди, презентації та цікаві тести. Лідія Федорівна Антонова проводила онлайн уроки та перевірялаа вірші напам`ять, різні діалоги. Катерина Олександрівна Смаль гордо демонструвала свої перші онлайн- уроки з математики, а Тетяна Іванівна Перчеклій – з української мови. Анастасія Миколаївна Ткачук, учитель інформатики була справжнім порадником та «швидкою допомогою» на наше учительське: «Яку я кнопочку маю натиснути?». Ми всі дуже хвилювались за зворотній зв`язок. Як його налагодити в цих умовах? Звичайно, і діти, і батьки, наші старання та кропітку працю оцінили… І посипались виконані домашні завдання зі швидкістю світла! Коли почався зворотній зв`язок, то зрозуміли усі, що постраждаємо усі не від вірусу, а від перевтоми (як усе це перевірити?). Діти закидали нас виконаними, а ми їх домашніми… І почалася робота у три зміни….

Тому зупинились, проаналізували і зробили роботу над помилками. Почався етап контролюючих тестів. Діти хитрували, а ми знаходили інші шляхи та звертались по допомогу до батьків, які звикали до своєї нової ролі «контролер-помічник учителя-мама чи тато» . Дякуємо усім за терпіння! Далі буде простіше, колектив гімназії трудився плідно усі канікули. Але про це трішки потім… Ось такі миті нашого карантинного навчання. Бережіть себе і тих, хто поряд.