Психолого-педагогічний консиліум

15 грудня в Чорноморському ліцеї відбувся психолого-педагогічний консиліум з питань адаптації учнів 5-х класів. Учасниками консиліуму стали адміністрація школи, вчителі, класні керівники, психолог та соціальний педагог.
Метою зустрічі вчителів було об`єднання зусиль усіх суб`єктів навчально-виховного процесу щодо успішного навчання та адаптації учнів 5-х класів.
Відкриття консиліуму здійснила директор ліцею Антонова Лідія, яка ознайомила учасників з основними питаннями та завданнями психолого-педагогічного консиліуму по адаптації учнів 5 -х класів до основної школи.
Актуальність проблеми адаптації, основні вікові особливості п’ятикласників, завдання цього періоду у своєму виступі висвітлила заступник директора Пшенична Сніжана. Вона повідомила вчителям основні висновки за результатами спостережень, зроблених під час проведення уроків, спостереження на перервах.

Про аспекти психологічних особливостей переходу дітей із початкової школи в середню розповіла психолог школи Албул Оксана. Воно довела до відома учасників консиліуму результати психодіагностичних досліджень адаптації учнів 5 класу, форми подолання дезадаптації та надала рекомендації всім вчителям щодо методів поліпшення психологічного комфорту учнів.
Мєшкова Олена, заступник директора з навчально-виховної роботи, проаналізували успішність учнів. Аналізуючи результати навчальних досягнень учнів 5-х класів вона відзначила, що рівень річного оцінювання з цих предметів за 2020-2021 навчальний рік істотно відрізняється від зрізів знань та тематичних оцінок у ліцеї.
Під час консиліуму було узагальнено спостереження заступника директора Попової Ірини по вивченню емоційного сприйняття п’ятикласниками та їх батьками процесу навчання та їх ставлення до ліцею.
Робота педагогів проходила в атмосфері співпраці, дружнього колегіального спілкування. На консиліумі відбувся обмін досвідом та вироблені спільні рекомендації, які дозволять п`ятикласникам пережити складний процес адаптації, пов`язаний з новими умовами навчання, вимогами вчителів, навчальним навантаженням, і головне, сприятиме збереженню здоров`я та емоційного благополуччя учнів.