Меню

Сьогодні всупереч негоді, складним природним умовам ми зібралися дружною гімназійною сім’єю (звісно, хто захотів і зміг дійти чи доїхати), щоб послухати, подивится та попрацювати на моєму майстер-класі «Цікаві форми та прийоми роботи на уроках». Кожна людина віддає перевагу власному способу навчання, використовуючи який, засвоює інформацію краще, повною мірою, і при цьому відчуває себе комфортно. Якщо ж дитина вимушена засвоювати інформацію іншим способом, процес навчання утруднюється і уповільнюється. Багато хто з учнів стає відстаючим зовсім не через те, що лінується, або нездібний. Найчастіше причина в тому, що вчитель використовує лише одну, найкращу для себе технологію навчання, яка підходить тільки деяким учням у класі. А вчитель має викликати почуття захоплення від уроку, від розв’язаної задачі, має зробити урок цікавим і яскравим, інакше, побачивши предмет у сірих тонах, у дітей сформується стереотип. На зустрічі з колегами поділилася своїми знахідками: ментальними картами, пантбуками, кросенсами, хмарками слів, фейсбук-сторінками, буклетами-розмальовками, QR-кодами, які дуже люблять мої учні та з задоволенням їх використовують. Розповіла, як використовую, що це дає для учнів, показала приклади своїх та учнівських робіт. А головне — попрацювали в програмах, де можна створити необхідні матеріали, задання до уроків. І доречними стають слова Сенеки: «Тобі здається високим те, від чого ти далеко, А підіймешся на гору – і воно здається низьким. І тоді тобі захочеться зійти ще вище. Те, що ти вважав раніше вершиною, — насправді лише сходинка.» Сподіваюсь, що ніхто не залишився байдужим, що колегам захочеться підійматись по сходинкам творчості до вершин майстерності.